Ruszyła druga odsłona kampanii „Wielkie potrzeby małych brzuszków” marki Bebiko Junior. W ramach aktywności edukacyjnych na temat potrzeb żywieniowych dzieci po 1. roku życia marka przygotowała nowy spot reklamowy.
Wideo pokazuje jak wielkie potrzeby mają małe brzuszki oraz w jaki sposób 2 kubki Bebiko Junior 3 NutriFlor+ pomagają uzupełnić dietę rocznego dziecka w składniki ważne dla jego prawidłowego wzrostu i rozwoju. Spot wyreżyserowała Martyna Iwańska, a jego realizacją zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Kreację kampanii przygotował HAVAS.
Reklamę przygotowano w wersjach 30 i 6-sekundowych, które emitowane są w telewizji m.in. w Polsat Cafe, TVN 7, TV Puls i internecie. Spot można też obejrzeć na kanale YouTube BebiKlub.TV – materiał dobudowuje komunikacja w formie reklam display i w postów w social mediach.
Nowy spot jest kolejną odsłoną trwającej od lipca ogólnopolskiej kampanii 360° marki Bebiko Junior.
Koncepcję kreatywną kampanii w TV i w prasie przygotowała agencja HAVAS. Media tradycyjne zakupił dom mediowy Mediacom, social media – VML Poland, pozostałe media online – K2 Internet. Działania na stronie www prowadzi Syzygy, a działania PR – Alert Media Communications.
MW