24 sierpnia br. wystartowała kampania wspierająca promocję konsumencką Vision Express „Ile lat tyle zniżki + 100 zł”. W jej ramach przy zakupie okularów korekcyjnych klient otrzyma zniżkę wynoszącą dokładnie tyle złotych, ile ma lat, a dodatkowo 100 zł rabatu. Natomiast przy zakupie okularów progresywnych cała zniżka zostanie podwojona.
– Dla Vision Express, jako lidera w swojej branży, najważniejsze jest dbanie o dobrą jakość widzenia i zdrowie oczu wszystkich Polaków. Dlatego przygotowując założenia kolejnej z akcji promocyjnych, szukaliśmy kreatywnego pomysłu, który pozwoli nam dotrzeć do klientów w każdym wieku, a także znanego i lubianego bohatera. Tak powstała kampania „Ile lat tyle zniżki + 100 zł” z Krzysztofem Ibiszem w roli głównej – mówi Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.
Do współpracy w ramach kampanii zaproszony został Krzysztof Ibisz. Żartobliwy scenariusz spotów przygotowano w odniesieniu do pojawiających się w mediach doniesień i przypuszczeń związanych z wiekiem prezentera. W spocie reklamowym Krzysztof Ibisz próbuje dobrać idealne dla siebie okulary korekcyjne. Kiedy decyduje się na zakup jednej z przymierzanych par, dowiaduje się, że dzięki specjalnej ofercie udało mu się zaoszczędzić w sumie aż 153 zł!
Promocja „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł” obowiązuje w całej Polsce, we wszystkich salonach optycznych Vision Express. Działania reklamowe obejmują spoty reklamowe w TV, digital, prasę oraz BTL.
Spot dostępny jest na kanale YouTube Vision Express Polska:
Krzysztof Ibisz będzie prelegentem konferencji EVENT MIX podczas targów FestiwalMarketingu.pl
Można jeszcze kupić bilety na wydarzenie TUTAJ.
MW