Agencja digital marketingu They.pl zdobyła 3 nominacje w prestiżowym konkursie Google. Wśród wszystkich zgłoszeń z regionu EMEA kampanie They.pl zostały docenione w kategoriach: Display Innovation, Video Innovation oraz Mobile Innovation.
Google Premier Partner Awards to corocznie organizowany konkurs dla certyfikowanych agencji ze statusem Partnera Google. Z kampanii zgłoszonych z całego świata Google wybiera te, które przyniosły spektakularne efekty dzięki wykorzystaniu najbardziej innowacyjnych narzędzi.
Wśród wyróżnionych agencji z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), agencja They.pl zdobyła nominacje w kategoriach:
To już kolejna edycja Google Premier Awards, w której agencja They.pl została doceniona. W 2017 roku agencja zakwalifikowała się do finału w 4 kategoriach, a jej kampanie dla marek Candy i Hoover znalazły się wśród trzech najlepszych w regionie EMEA w kategorii Video Innovation Award.
Wyniki tegorocznej edycji zostaną ogłoszone w połowie października 2018 roku podczas oficjalnej gali w Dublinie.
They.pl to agencja digital marketingu realizująca działania w zakresie komunikacji marketingowej w internecie, reklamy online, performance marketingu oraz e-commerce. Pracuje m.in. dla takich marek jak: AccorHotels, Bridgestone, Candy, Caparol, Ciech, Coty, GO Sport, Hoover, ING, LOT, Nestle, Peugeot, RTV Euro AGD, Tubądzin, Velux.
MW