Logo

Event MIX

III Ogólnopolska Konferencja Nowoczesnego PR-u i Komunikacji

Jedyna w Polsce konferencja zawodowa dla specjalistów ds. komunikacji i Public Relations odpowiedzialnych za budowanie profesjonalnego wizerunku, a także osób planujących rozwój kariery w obszarze Public Relations powraca w zupełnie nowej odsłonie. 

III edycja rekomendowanej Konferencji Nowoczesnego PR-u i Komunikacji to spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami z branży PR, które merytoryczną wiedze łączą z wieloletnim doświadczeniem. Stawiamy na 100% merytoryki i praktyki oferując program na miarę potrzeb nowoczesnego Public Relations i komunikacji. Poprzednie edycje spotkały się z zainteresowaniem ponad 500 uczestników, którzy otrzymaną wiedze mogli wdrożyć w swojej codziennej pracy.

Wśród prelegentów wystąpią m.in.:

Urszula Podraza – Specjalistka w zakresie Public Relations i komunikacji kryzysowej
Barbara Zych – Ekspert w zakresie employer brandingu
Ewa Tomczak – Trenerka i moderatorka metody Design Thinking
Adam Sanocki  –Specjalista komunikacji Public Relations w relacjach B2B
Kamil Kozieł – Ekspert w zakresie storytellingu
Adam Mikołajczyk  – Specjalista w zakresie marketingu terytorialnego

Informacja o kolejnych prelegentach pojawi się niebawem.

Skrócony program wydarzenia:

Prelekcja 1: Synergia Digital i PR rozwiązaniem na miarę potrzeb współczesnego biznesu. Postaw na e-PR i zyskaj przewagę konkurencyjną.
Prelekcja 2: Kryzys wizerunkowy niepowtarzalną szansą na sukces. Jak wykorzystać kryzys wizerunku i zainteresowanie mediów do nowej odsłony marki?
Prelekcja 3: Efektywna współpraca PR z agencją reklamową. Jak uzgodnić i egzekwować warunki by zmaksymalizować jakość świadczonych usług zmniejszając ryzyko poniesienia strat?
Prelekcja 4: Jak w pełni wykorzystać automatyzację i personalizację w Public Relations do zwiększenia sprzedaży?
Prelekcja 5: Rola storytellingu w kampaniach PR, dobrze opowiedziana historia kluczem do biznesowego sukcesu, czyli jak narratologia przekłada się na rosnące zyski.
Prelekcja 6: Jak wykorzystać Public Relations w B2B, aby zyskać wizerunek pożądanego partnera biznesowego i zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku podnosząc jej zyski?
Prelekcja 7: Design Thinking. Jak wdrożyć myślenie projektowe i wnieść działania PR na wyższy poziom?
Prelekcja 8: Jak zaplanować i zrealizować strategię promocji PR miejsc by przyciągnąć inwestorów i turystów?
Prelekcja 9: Employer branding na usługach PR-u. Jak wykorzystać instrumenty komunikacji wewnętrznej by zbudować pozytywny wizerunek firmy na zewnątrz?

28 listopada 2018, Warszawa Multikino Ursynów

Bilety są dostępne TUTAJ.

 

MW