Logo

Marketing MIX

Stylowe Śliwkobranie – loteria marki Solidarność    

Marka Solidarność po raz kolejny organizuje ogólnopolską loterię konsumencką. Tym razem smakosze Śliwki Nałęczowskiej będą mogli wziąć udział w Stylowym Śliwkobraniu. Akcja potrwa od 1  września do 30 listopada br. W puli nagród znalazło się ponad 3000 gadżetów inspirowanych Śliwką Nałęczowską oraz Fiat 500.

Warunkiem wzięcia udziału w Stylowym Śliwkobraniu jest zakup dowolnego opakowania Śliwki Nałęczowskiej za kwotę co najmniej 7,99 złotego, zachowanie paragonu oraz wysłanie SMS-a, bądź zarejestrowanie się na stronie www.sliwkobranie.pl. Zgłoszenia można przesyłać od 1 września do końca listopada br.

Przewidziana pula nagród w akcji konsumenckiej ma wartość  blisko 120 tysięcy złotych. Codziennie do wygrania są maksymalnie 34 gadżety inspirowane Śliwką Nałęczowską, co w ciągu dwóch miesięcy loterii daje ponad 3000 nagród z kolekcji Śliwki Nałęczowskiej. Nagroda główna – kultowy Fiat 500 o wartości ponad 50 tysięcy złotych zostanie rozlosowana 6 grudnia br.

Za projekty konkursowych gadżetów odpowiada laureatka ogólnopolskiego konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonatka mody i designu stworzyła projekty graficzne m.in. kubka i apaszki, zainspirowane opakowaniem Śliwki Nałęczowskiej.

Loteria Stylowe Śliwkobranie będzie wspierana w punktach sprzedaży dedykowanymi standami. Otrzyma również szerokie wsparcie medialne i PR, w tym kampanię display’ową, aktywności w social mediach, promocję w kanałach marki Śliwka Nałęczowska oraz sponsoring popularnych programów. Strategię, kreację i całość działań mediowych przygotowała agencja Initiative, obsługę konkursu zapewnia KORE. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

JK