Logo

Marketing MIX

oS3 wygrywa AMOL  

W wyniku wygranego przetargu agencja oS3 rozpoczyna współpracę z marką AMOL (Takeda Polska). Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie działań komunikacyjnych i materiałów kreatywnych w ramach ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej.

O wyborze oS3 zadecydowały kreatywne i strategiczne rozwiązania, zaproponowane przez agencję oraz spójna wizja kampanii marketingowej. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane przede wszystkim materiały video w odsłonie telewizyjnej, a także w internecie. Przetarg składał się z dwóch etapów oraz  badań z udziałem konsumentów. Umowa objęła wsparcie reklamowe produktu w sezonie 2018/2019.

– Zaproponowana przez agencję oS3 koncepcja komunikacji w najlepszy sposób łączy nowoczesność przekazu z zachowaniem idei, która przyświeca nam przy tworzeniu marki AMOL. Agencja wykazała się zaangażowaniem i elastycznością współpracy, co jest dla nas niezwykle ważne – mówi Zuzanna Borowiecka, z firmy Takeda Polska.

JK