Wraz z początkiem września ruszyła kampania wizerunkowa warszawskiego dewelopera Profbud, pod hasłem „Tu jest mój dom”. Jej twarzą została Agnieszka Radwańska. To już kolejny projekt, który najbardziej utytułowana polska tenisistka realizuje wspólnie z firmą. Za kreację i częściowe planowanie mediów odpowiada agencja Quattro por Quattro, produkcją spotów opartych na technice kinografiki odpowiada Sputnik Studio, zaś reżyserią zajęła się Nastazja Gonera.
„Tu jest mój dom” to nowa kampania wizerunkowa Profbud. Firma po raz kolejny nawiązała współpracę ze światowej sławy tenisistką – Agnieszką Radwańską, która od 2016 roku jest twarzą marki. Hasło do tej pory promujące prestiżowe warszawskie osiedle Awangarda, jedną z czołowych inwestycji dewelopera, zostało wykorzystane do zbudowania motywu przewodniego nowej kampanii.
Spot został oparty na chwilach z życia Agnieszki. Bycie sportowcem wymaga poświęceń, aby osiągnąć wymarzony sukces. Ciągłe podróże, intensywne treningi, turnieje, gale i światła reflektorów – ciężko w natłoku tylu obowiązków znaleźć chwilę dla siebie. Osoba, która z pozoru ma wszystko, jak każdy potrzebuje spokoju, wytchnienia i prywatności. Agnieszka poza kortem i wielkimi imprezami tenisowymi jest dziewczyną, która chce się zatrzymać, złapać oddech i odpocząć w swoich czterech kątach, gdzie poczuje się po prostu… jak w domu. W miejscu, w którym będzie mogła być sobą. – Cechy Agnieszki Radwańskiej jako sportowca – dążenie do doskonałości i perfekcji, we wszystkich aktywnościach, które realizuje w połączeniu z jakością wykonywanej pracy to jednocześnie wartości, wpisujące się w filozofię naszej marki. Zależało nam, aby zaprezentować je w spocie promującym naszą nową kampanię wizerunkową „Tu jest mój dom”. Kierujemy ją do osób poszukujących swojego wymarzonego „M”, stawiających jednocześnie na wewnętrzną równowagę, poczucie wolności oraz niezależności. Wiemy, że dla wielu z nich jest to jedna z najważniejszych i przełomowych decyzji, jaką należy podjąć. Za pośrednictwem nowej kampanii chcemy im to ułatwić i pokazać, że tworzymy wysokiej jakości mieszkania dostosowane do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu każdy będzie mógł poczuć się w nich bezpiecznie, szczęśliwie… jak w domu – komentuje Paweł Malinowski, Prezes zarządu w firmie Profbud.
Obraz w reklamie zbudowano na zasadzie połączenia momentów akcyjnych z delikatnie poruszającym się detalem w zamrożonym kadrze. Oryginalna technika kinografiki daje efekt zatrzymującego się w tle obrazu i ekspozycji jednego, poruszającego się elementu na pierwszym planie. Dzięki takiemu zestawieniu uzyskano atrakcyjny kontrast pomiędzy dynamiką, a statyką. Materiały zdjęciowe do kampanii zostały zrealizowane na terenie Fortu Bema i Osiedla Awangarda – ukończonej już inwestycji firmy Profbud, zlokalizowanej na warszawskim Bemowie. Większość zdjęć wykonano w prestiżowym apartamencie pokazowym zaprojektowanym przez architektów – Agnieszkę Kuratczyk i Szymona Tarnowskiego z pracowni Tarnowski Division.
Kampania będzie emitowana w Warszawie, czyli mieście, w którym Profbud realizuje większość swoich inwestycji mieszkaniowych tj. Osiedle Haven House, Stella czy Ligia. Spoty o długości 60 sek. i 45 sek. wyświetlane będą w Internecie i warszawskich kinach. Dodatkowo kampania uzupełniona jest o reklamy w prasie i outdoor.
Za kreację i częściowe planowanie mediów odpowiada agencja Quattro por Quattro, spot został zrealizowany przy współpracy z domem produkcyjnym Sputnik Studio, a reżyserią zajęła się Nastazja Gonera.
MW