Agencja UNIQUE ONE przygotowała drugą edycję ogólnopolskiego konkursu „Wszechkoty” dla marki PURINA FELIX® (NESTLE Polska S.A).
Akcja promocyjna rozpoczęła się 3.09.2018 i potrwa do 30.11.2018. Celem prowadzonego konkursu jest pokazanie jakim sprytem odznaczają się koty oraz zwiększenie sprzedaży produktów należących do marki FELIX®.
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić karmę lub przekąski marki PURINA® FELIX® (wskazane produkty), następnie wejść na stronę www.wszechkoty.pl i zarejestrować zgłoszenie, dodając zdjęcie swojego kota z opisem jego szczególnej mocy. Należy zachować zgłoszony paragon. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.uniqueone.pl / www.wszechkoty.pl Konkurs skierowany jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Organizator przewidział: nagrody codzienne, tygodniowe i miesięczne. Codziennie autor zdjęcia, wyłonionego przez komisję konkursową z wszystkich nadesłanych prac danego dnia zostanie laureatem jednej z 89 bransoletek Minty Dot. Co tydzień, uczestnik, którego zdjęcie zbierze najwięcej głosów internautów zostanie laureatem jednej z 13 kamer Petcube. Co miesiąc autor zdjęcia, którego wyłoni komisja konkursowa otrzyma jeden z trzech odkurzaczy iRobot Roomba 980.
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę akcji (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za oprogramowanie strony ww. Przez cały czas jej trwania aktywacja wspierana jest przez kampanię telewizyjną, w Internecie, a także poprzez materiały w punktach sprzedaży.
Autorem koncepcji i kreacji kampanii jest agencja McCann Worldgroup za zakup i planowanie mediów odpowiada Wavemaker Sp. z o.o.
Więcej o marketingu lojalnościowym, konkursach i akcjach konsumenckich w ostatnim wydaniu kwartalnika OOH magazine. Pobierz bezpłatnie najnowszy numer: TUTAJ.
JK