Logo

Marketing MIX

FestiwalMarketingu.pl wspiera Fundację „Dr Clown”  

Targi to nie tylko okazja do spotkań handlowych i biznesowych, ale również doskonała sposobność do działania na rzecz potrzebujących pomocy. W tym roku w trakcie imprezy będzie prowadzona kwesta na rzecz Fundacji „Dr Clown”, niosącej uśmiech chorym dzieciom oraz seniorom.

To jedyna organizacja w Polsce, realizującą od 1999 roku program „Terapii Śmiechem i Zabawą”. Misją Fundacji, działającej w ponad osiemdziesięciu miastach, jest niesienie radości i uśmiechu dzieciom i osobom starszym, przebywającym w szpitalach oraz placówkach specjalnych, poprzez organizowanie zespołów terapeutów „doktorów clownów”, którzy w kolorowych strojach i makijażu, obowiązkowo z czerwonym noskiem, prowadzą zajęcia z zakresu wyjątkowej terapii. Rocznie „doktorzy clowni” docierają do 60 000 podopiecznych. Motto Fundacji brzmi: Uśmiech leczy!

Jak pokazują badania, terapeutyczna moc śmiania się jest ogromna. 1 minuta śmiechu to tyle, co 45 minut relaksu! Dlatego warto podarować uśmiech tym, którzy go najbardziej potrzebują.

W czasie targów reklamy i poligrafii reklamowej, które odbędą się 12-13 września w EXPO XXI Warszawa, zostanie przeprowadzona zbiórka na rzecz oddziału Fundacji, działającego w Sosnowcu i niosącego pomoc w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II.

Przekaż darowiznę na realizację programu Terapii śmiechem i Zabawą i pozwól wolontariuszom zanieść uśmiech większej ilości chorych dzieci oraz seniorów!

Więcej informacji o działaniach Fundacji „Dr Clown”: CZYTAJ TUTAJ.

Organizatorem targów jest OOH magazine.

JK