MAM, platforma do obniżania i opłacania rachunków za media, oraz innogy Polska, sprzedawca energii elektrycznej rozpoczęły wspólną kampanię reklamową. Kampania pod hasłem „Mówią na mieście!” promuje współpracę obu podmiotów oraz nawiązuje do znanych miejsc stolicy. Celem kampanii jest zachęcenie klientów innogy Polska do korzystania z platformy MAM i obniżania opłat za energię elektryczną. Kampania obejmuje reklamę na billboardach, spoty radiowe, działania digitalowe, akcje promocyjne w punktach sprzedaży oraz publikację „Energetycznego przewodnika po Warszawie”.
Skąd pomysł?
Pomysł na kampanię to połączenie elementów lokalnej kultury Warszawy oraz kojarzących się z nią miejsc z hasłami związanymi z działalnością obu partnerów – sprzedażą energii oraz obniżaniem i opłacaniem rachunków za media. Znajduje to odzwierciedlenie w kreacjach graficznych i spotach radiowych wykorzystywanych we wszystkich kanałach komunikacji. Koncepcja kampanii i przygotowanie wszystkich elementów graficznych oraz haseł to efekt pracy działu marketingu platformy MAM we współpracy z innogy Polska.
Warszawa zyska nowy, „energetyczny” przewodnik
W ramach kampanii zostanie opublikowany również „Energetyczny przewodnik po Warszawie”. Znajdą się w nim opisy najciekawszych energetycznych miejsc i punktów w stolicy, które by móc zachwycać swoim pięknem wykorzystują energię elektryczną. W przewodniku znalazły się zarówno miejsca znane turystom i mieszkańcom, jak i te mniej oczywiste, m.in.: Centrum Nauki Kopernik, Teatr Wielki Opera Narodowa czy też Hala koszyki, Disco VR, Interaktywne Muzeum Flipperów „Pinball Station” oraz Wrotkarnia Roller Disco. Przewodnik będzie można pobrać na urządzenia mobilne ze strony centrum prasowego platformy MAM media.jamam.pl. Będzie on promowany także w mediach lokalnych i serwisach społecznościowych.
Co i z kim?
Kampania „Mówią na mieście” zostanie przeprowadzona w wielu kanałach komunikacyjnych. W obszarze digital podjęte będą działania contentowe i reklamowe w mediach społecznościowych, działania w wyszukiwarce Google i serwisach horyzontalnych. Dostawcą billboardów na terenie Warszawy oraz w metrze, na których będą wyświetlane kreacje reklamowe, jest firma Ströer Digital Operation Sp. z o.o.
Czas antenowy do emisji spotów radiowych został zakupiony w największych grupach radiowych w Polsce: Time S.A., Grupie RMF oraz Grupie Eurozet. Spoty można usłyszeć m.in. w: RMF Classic Warszawa, chillizet Warszawa, RMF Maxxx.
Na potrzeby współpracy pomiędzy MAM i innogy Polska została przygotowana dedykowana strona oraz ścieżka rejestracji do platformy, dostępna pod adresem www.jamam.pl/innogy.
Kampania „Mówią na mieście” potrwa do 15 października 2018 roku.
JK