Logo

Marketing MIX

Artur Pęksyk kieruje marketingiem i sprzedażą w Porta KMI Poland

Artur Pęksyk objął stanowisko dyrektora pionu sprzedaży i marketingu, utworzonego w Porta KMI Poland. Wspierać go będzie Jacek Woźniak w nowej funkcji dyrektora sprzedaży.

Artur Pęksyk objął stanowisko dyrektora Pionu Sprzedaży i Marketingu utworzonego w Porta KMI Poland w wyniku strategicznej decyzji o konsolidacji dwóch departamentów. W ramach swoich obowiązków będzie koordynował działania w obszarze sprzedaży i marketingu, a także logistykę oraz eksport. Operacyjnie silne wsparcie będzie mu zapewniał Jacek Woźniak w nowej funkcji Dyrektora Sprzedaży. Porta KMI Poland jest największym producentem drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej z obrotem na poziomie 407 mln zł w 2017r. i eksportem w wysokości 109 mln zł w 2017 r.

– Połączenie funkcji sprzedaży i marketingu w ramach jednego pionu to efekt doskonalenia procesów biznesowych w naszej firmie. Już 3 lata temu zdecydowaliśmy się przyjąć strategię, która stawia w centrum klienta i jego potrzeby. Artur potrafił świetnie wdrożyć tę wizję w obszarze marketingu. Teraz przyszedł czas, by bardzo silnie zaistniała także w zakresie naszej codziennej współpracy z siecią dilerską, a w efekcie mogła w pełni przełożyć się na klientów Porta także od strony procesu sprzedaży. Jestem przekonany, że Artur i Jacek, którzy w ostatnich latach tworzyli zgrany zespół współpracujący z naszymi partnerami handlowymi, będą potrafili zaproponować innowacyjne podejście do sprzedaży, wyznaczające nowe standardy działania w branży. Życzę obu panom powodzenia i wielu sukcesów w realizacji nowych zadań – komentuje Łukasz Luto, wiceprezes i dyrektor zarządzający Porta KMI Poland.

MW