Ruszyła nowa kampania reklamowa szwedzkiej sieci multimarketów Jula pod hasłem „Teraz nic Cię nie powstrzyma”. Koncept realizowany jest na wszystkich rynkach, na których obecna jest sieć Jula (Szwecja, Norwegia, Polska) przez szwedzką agencję reklamową Garbergs.
Teraz nic Cię nie powstrzyma
Jula Poland rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem „Teraz nic Cię nie powstrzyma”. Kampania realizuje nowy koncept komunikacji, który w Szwecji i Norwegii miał swoją premierę w maju, a od września jest wdrażany również w Polsce. Kampania ma przede wszystkim inspirować i zachęcać do samodzielnego działania, przekonać odbiorców, że warto podejmować wyzwania i czerpać radość z pracy, która, nawet jeśli nie jest wykonana perfekcyjnie, jest źródłem ogromnej satysfakcji.
Integralnym elementem nowej kampanii jest ścieżka dźwiękowa w postaci utworu „Nothing’s gonna stop us now” zespołu Starship. Tytuł piosenki stał się hasłem przewodnim kampanii („Teraz nic Cię nie powstrzyma”).
– Wierzymy, że aktywność jest źródłem zadowolenia i chcemy, by przekonało się o tym jak najwięcej osób. Jesteśmy pewni, że przekaz naszej nowej kampanii zachęci do aktywności dającej satysfakcję, a szeroka oferta Jula ułatwi realizację planów – mówi Dorota Gurbała, Marketing Manager Jula Poland.
Nowy koncept
Przez ostatnie dwa lata sieć Jula realizowała w Polsce kampanie reklamowe oparte o hasło „Romeo i Jula”. Tytułowy Romeo, nowoczesny konsument, angażował i „nakręcał do działania”. Nowy koncept, inspirujący i motywujący do samodzielnego działania w domu i ogrodzie, kontynuuje ten kierunek komunikacji na wszystkich rynkach, na których obecna jest Jula.
W telewizji emitowane będą spoty reklamowe, kampania będzie wspierana także: reklamą w Internecie, lokalnych stacjach radiowych, mediach społecznościowych oraz materiałami POS w multimarketach.
Twórcą nowego konceptu komunikacji Jula jest szwedzka agencja reklamowa Garbergs.
Za zakup mediów odpowiadają Media Plus (TV) oraz Performance Media (digital).
Link do filmu: TUTAJ.
JK