Agencja Veneo wygrała przetarg producenta wyrobów mlecznych OSM Piątnica na promocję nowych produktów – mlek smakowych. O wygranej zadecydował koncept strategiczno-kreatywny oraz plan jego egzekucji.
– To dla nas duże wyróżnienie. Cieszymy się, że Piątnica zaprosiła nas do swojego przetargu, na drodze new businessowej – mówi Strategy & Creative Director w Veneo, Beata Mordarska – Celem kampanii launchingowej pod hasłem „Mleko ze smakiem” jest promocja nowych produktów Piątnicy jako zdrowej i smacznej przekąski „on the go” – produktu dla aktywnych, żyjących w pośpiechu – a jednocześnie mocne zaistnienie marki Piątnica w segmencie „mlek smakowych”.
– Mleka smakowe to obecnie dynamicznie rozwijająca się kategoria. W naszych produktach postawiliśmy na naturalny skład, czystą etykietę oraz wyśmienite kompozycje smakowe. Do naszych konsumentów wychodzimy z kreatywną i wesołą kampanią pokazującą główne walory naszych mlek smakowych. Zależy nam, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o naszych nowych, pysznych i zdrowych produktach. – mówi pracownik działu marketingu OSM Piątnica, Natalia Bargielska.
Zakres usług Veneo obejmuje kreacje marketingowe do wszystkich kanałów komunikacji, współpracę z influencerami oraz zakup mediów digitalowych. Ze strony Veneo nadzór nad obsługą kampanii i komunikacji oraz realizacji celów wizerunkowych i biznesowych sprawuje Account Manager, Rafał Idzik.
MW