Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała klipy wideo na potrzeby kampanii reklamowej napoju Rockstar Energy Drink z portfolio PepsiCo. Klipy są utrzymane w międzynarodowym formacie brandu pt. „Party like a Rockstar”. Kampania digital z wykorzystaniem klipów właśnie startuje i potrwa do końca września.
Agencja zrealizowała materiały wideo z udziałem performerów, wśród których znaleźli się parkourowcy, deskorolkarze i osoby jeżdżące na rowerach BMX. Z nagranych materiałów agencja stworzyła klipy wideo dotyczące aktywności związanych z miejskim stylem życia, miejskimi sportami i pasjami. Agencja zajęła się wypracowaniem koncepcji wizualnej klipów, wsparciem scenariuszowym i reżyserskim, edycją i kreatywnym montażem klipów oraz efektami wizualnymi.
– Przy montażu użyliśmy zabiegu „dynamicznego kolorowania” elementów obrazu, który jest nowym trendem w social mediach. Atrakcyjny wizualnie i nowatorski w formie projekt idealnie wpisuje się w charakter grupy docelowej, dla której social media są naturalną przestrzenią. Miejskie sporty, młodzi ludzie oraz barwne animacje dały w efekcie atrakcyjną wizualnie, energetyzującą całość, która wypełniona jest rockstarową energią #PartyLikeaRockstar – mówi Agnieszka Sosnowska, CEO & Partner agencji Biuro Podróży Reklamy.
Celem kampanii jest pokazanie świata marki Rockstar i zwiększenie jej świadomości w grupie docelowej, którą są młodzi mieszkańcy miast.
Biuro Podróży Reklamy w grudniu 2017 r. wygrało przetarg na obsługę budżetu digital do końca 2018 r. Zakres obsługi klienta obejmuje m.in. opracowanie i implementację strategii komunikacyjnej marki w kanale digital, obsługę kanałów social mediowych oraz realizację dedykowanych akcji reklamowych i aktywacji digitalowych. Zadaniem agencji jest również tworzenie kreacji statycznych i wideo.
MW