„Graj o trening w Barcelonie!” – to hasło loterii promocyjnej marki Nesquik (Nestlé Polska), przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE. Agencja wygrała przetarg na organizację loterii.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą od 24 września do 2 grudnia 2018 roku. Aby wziąć w niej udział, należy jednorazowo kupić napój kakaowy marki Nesquik, wejść na www.nesquik.pl i zgłosić numer z paragonu fiskalnego. Konsument od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa. W loterii można wygrać nagrody z logo FC Barcelona: piłki (500 szt.), torby (250 szt.) oraz worki (1000 szt.). Nagrodą główną jest wyjazd na wydarzenie FC Barcelona dla rodzica i dziecka. Losowanie nagrody głównej odbędzie się tuż po zakończeniu okresu przyjmowania zgłoszeń. W losowaniu będą mogły wziąć udział wszystkie prawidłowe zgłoszenia od osób, których dziecko ma 7-12 lat. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży.
JK