Inwestor i deweloper Ronson Development w wyniku przetargu wybrał agencję oS3 do kompleksowej realizacji swojego największego projektu – inwestycji w Ursusie. Powierzył jej także opracowanie kreacji do obsługi dwóch kolejnych inwestycji – Nova Królikarnia i Miasto Moje.
Współpraca z oS3 obejmie w przypadku Ursusa kompleksową obsługę inwestycji, od analizy rynku, opracowania całościowej strategii komunikacji i kreacji, aż po współtworzenie wizji osiedla, wraz z elementami jego architektury. Agencja miała również wpływ na projekt wygląd m.in. biura sprzedaży.
– Wizja osiedla i strategia komunikacji to dopiero początek. Wykorzystując interdyscyplinarny zespół, we współpracy ze specjalistami rynku wypracowaliśmy unikalne USP dla marki, które zmieni oblicze branży, ustawiając naszego Klienta w pozycji lidera w kilku kategoriach. To także doświadczenie w realizacji projektów z branży real estate oraz bliska praca z zespołem marketingowym, by wypracować model komunikacji, który zdefiniuje wszystkie działania reklamowe dla inwestycji, które objęliśmy– podkreśla Michał Kobierzewski, Executive Creative Director w agencji oS3.
Kolejnym wygranym projektem jest obsługa inwestycji mieszkaniowych Nova Królikarnia i Miasto Moje, które powstały również w Warszawie. oS3 zadbało m.in. o opracowanie strategii komunikacji dla kolejnego etapu inwestycji (Nova Królikarnia) oraz materiałów do kampanii digital (Miasto Moje).
– Branża Real Estate ma specyficzne wymagania, którym nie łatwo sprostać, ale agencja oS3 posiada odpowiednie kompetencje, aby poradzić sobie z tym wyzwaniem. Spodobało nam się ich profesjonalne podejście, zaproponowane rozwiązania i koncepcja komunikacji naszych inwestycji – mówi Karolina Bronszewska, Marketing Manager w Ronson Development.
oS3 posiada doświadczenie w branży developerskiej. Realizowała kompleksowe projekty dla inwestycji Złota 44 czy Centrum Marszałkowska (BBI Development). Poziom i efekty działań oS3, zaowocowały zaproszeniem jej do współpracy przez Ronson Development.
JK