Logo

Marketing MIX

Agata Rychlik awansuje w Leo Burnett Warszawa

Od początku września Agata Rychlik, dotychczasowa Senior Copywriter, objęła stanowisko Creative Group Head w agencji Leo Burnett Warszawa.

Agata Rychlik z branżą reklamową związana jest od 2006 roku, do agencji Leo Burnett Warszawa dołączyła w 2016 roku. Wcześniej pracowała w  agencjach  takich jak: MullenLowe Warsaw, JWT, LemonSky, Scholz & Friends Warszawa. Tworzyła kampanie reklamowe dla klientów takich jak Nestle, Unilever, PKO BP, Pernod Ricard, IKEA, Suzuki, Mazda, ORLEN, Maspex, Carlsberg, Grupa Żywiec, Plus, Samsung, Orange.

– Agata jest niezwykle doświadczoną i utalentowaną osobą. Jej zaangażowanie na bardzo wymagającym kliencie jakim jest Samsung, przyniosło wyśmienite efekty. Jestem przekonany, że razem ze swoim teamem będzie tworzyć nowoczesną i pełną kreatywnych pomysłów komunikację, o awansie Agaty Rychlik – mówi Maciej Porębski, Executive Creative Director w Leo Burnett Warszawa.

JK