Logo

Marketing MIX

Paola – owocuje przyjemnością! Szeroka kampania TV i wielki powrót medialny marki

W najnowszym spocie marki usłyszymy, że wystarczy już kilka kropli syropu Paola, by odkryć smak wyjątkowej lemoniady, rozgrzać się aromatyczną herbatą i dać się skusić pysznym deserom. Wybierz swoją chwilę i zainspiruj się syropami Paola!

Rytmiczna muzyka, nowoczesne ujęcia, dynamiczny montaż i pozytywna, ciepła atmosfera – to wyróżniki nowego spotu Paoli. Film przywołuje wspomnienie i smaki lata. Główną rolę w spocie grają apetyczne pyszności, które powstają dzięki Paoli – domowe naleśniki z syropem malinowym, rozgrzewająca herbata z dodatkiem syropu, czy orzeźwiająca lemoniada. Nowa kampania reklamowa, skupia się wokół tego, co w Paoli najważniejsze – owocowej przyjemności, niepowtarzalnym  smaku, a także pasji i miłości: do ludzi, smaków i wyjątkowych chwil. Kampania będzie emitowana w największych, ogólnopolskich stacjach TV.

Poza emisją spotu telewizyjnego, wystartowała także nowa platforma komunikacyjna marki. Pod adresem www.paola.pl konsumenci mogą zapoznać się z pełnym asortymentem Paoli, poznać jej historię, a także zainspirować się nietypowymi przepisami na orzeźwiające oraz rozgrzewające napoje, słodkie przekąski, czy apetyczne desery z wykorzystaniem syropów Paola. Dodatkowo każdy ma również możliwość przesłania własnych przepisów na owocową przyjemność z syropem Paola, a najlepsze zostaną opublikowane na stronie.

W tym roku Paola marka przeszła rewolucyjne zmiany. Paola zyskała nowy logotyp w kształcie serca, które podkreśla jej charakter. To marka dla tych, którzy uwielbiają celebrować każdą chwilę i szukają przyjemności płynącej ze smaku i orzeźwienia. Nowe logo to jeden z elementów mocnej zmiany szaty graficznej opakowań. Bardzo tradycyjną dotąd etykietę, kojarzoną z wizerunkiem babci,  zastąpiono nowoczesnym projektem, który nie ma sobie równych w kategorii. Na czytelnej, eleganckiej etykiecie pojawiły się smakowicie wyeksponowane owoce, różnorodne okazje konsumpcji i charakterystyczne nazwy smaków, jak „słoneczna malina”, czy „zmysłowa wiśnia”, dzięki którym nie sposób oprzeć się nowej Paoli. Do przygotowania lemoniady, herbaty, deseru, lodów – doskonale sprawdzi się jako ulubiony dodatek na każdą okazję.

Kolejną tegoroczną nowością były nowe warianty w ofercie. Kto z nas nie pamięta wakacji smakujących dojrzałą, słodko – cierpką czerwoną lub czarną porzeczką? Te tradycyjne, polskie owoce przywodzą na myśl lato i wspomnienia z dzieciństwa. Być może dlatego są tak bardzo lubiane i cenione wśród Polaków. Dlatego, wychodząc naprzeciw gustom konsumentów w ofercie Paoli pojawiły się dwa nowe smaki, bazujące na popularnych polskich owocach – Paola o smaku czerwonej i czarnej porzeczki. 

Agencja odpowiedzialna za kreację: Handmade. Dom mediowy: Havas Media.

JK