Logo

Marketing MIX

oS3 dla marki AMOL

Wystartowała ogólnopolska kampania telewizyjna marki AMOL (Takeda Polska) na sezon jesień – zima 2018/2019. Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja oS3, która w sierpniu wygrała przetarg na obsługę marki.

Agencja oS3 w ramach współpracy odpowiadała za koncept i nadzór kreatywny nad realizacją spotu telewizyjnego. Celem kampanii jest podkreślenie właściwości produktu. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych – przygotowano spoty 30- oraz 15-sekundowe. W działaniach reklamowych zostaną wykorzystane również assety digitalowe. oS3 zajmie się także stworzeniem dedykowanego LP kampanijnego.

– Koncepcja komunikacji zakładała przedstawienie konsumentom wszystkich wskazań, w których doskonale sprawdza się AMOL. W spocie TV pokazaliśmy historię zbudowaną na dziecięcych wątpliwościach, które zawsze towarzyszą im przy podawaniu leków. Stworzyliśmy w ten sposób opowieść, która z humorem przybliża skuteczność AMOL – niezwykłego leku na zwykłe dolegliwości – mówi Radosław Dudzic, Creative Director w agencji oS3.

Domem mediowym obsługującym tę kampanię jest OMD.

JK