Logo

Marketing MIX

Góra siana do wygrania z mlekiem Łaciate

Nowa loteria najbardziej rozpoznawalnej marki mleka w Polsce właśnie wystartowała, a w niej nagrody o łącznej wartości 400 000 złotych. 

Marka Łaciate przyzwyczaiła nas do zaskakujących kampanii reklamowych oraz nietypowych konkursów. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa, właściciel marki Łaciate, rozpoczęła kampanię promocyjną nowej loterii dla konsumentów Góra siana do wygrania.

Do wzięcia udziału w loterii wystarczy zakup mleka Łaciate w specjalnie oznaczonym opakowaniu. Należy zachować paragon i zarejestrować zakup na stronie www.laciate.pl pomiędzy 15 października, a 9 grudnia. Po rejestracji paragonu i kodu z opakowania można od razu sprawdzić, czy nasze mleko Łaciate wygrało. Mlekpol ufundował nagrody o łącznej wartości 400 000 złotych.

Konkurs będzie miał mocne wsparcie medialne: kampania internetowa, spoty telewizyjne i radiowe oraz nośniki outdoor. Kreacją kampanii zajęła się agencja IQ Marketing Poland. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Wavemaker.

MW