1 października br. do zespołu Fitness Catering dołączył Kamil Wójtowicz, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu.
Kamil Wójtowicz posiada bogate doświadczenie w zakresie budowania strategii i działań marketingowych. Pracował dla największych wydawców takich jak Onet, Edipresse czy Agora prowadząc wewnętrzne projekty rozwojowe w zakresie marketingowym, sprzedażowym i produktowym. Przed dołączeniem do Fitness Catering pracował na stanowisku Kierownika ds. Marketingu B2B w dziale marketingu Gazeta.pl. Jest autorem publikacji w serwisach branżowych oraz raportach IAB.
Szymon Ambroziewicz z Fitness Catering:
– Kamil będzie odpowiadał za identyfikację wizualną, komunikację i strategię marketingową marki, która będzie miała na celu utrzymanie rekordowego, trzycyfrowego wzrostu, jaki nasza firma odnotowuje w ostatnich miesiącach, dzięki wdrożeniu nowej strategii budowania wartości naszego klienta. Głównym celem obranej strategii jest dostarczenie klientowi unikatowej wartości podczas wszystkich jego momentów styczności z naszą marką.
Jak wyjaśnia Szymon Ambroziewicz:
– W Fitness Catering dbamy nie tylko o zdrowie i dobre samopoczucie klientów poprzez dostawę najwyższej jakości diet do ich domu lub pracy, stawiamy również na elementy pre i post sprzedażowe, które odbywają się w kanale digital. Początkiem tych działań jest między innymi odświeżona platforma zakupowa. Firma stale prowadzi badania, aby poznać, jak możemy się zmieniać, aby precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klientów, kładziemy szczególny nacisk na ich user experience podczas korzystania z naszego sklepu online, a także nieustannie rozwijamy się od strony IT.
Kamil Wójtowicz jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
JK