Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i zrealizowała kolejną kampanię reklamową dla sieci sklepów NETTO. Po sukcesie projektu „TatoWie:warto znać się na owocach i warzywach”, promującego zdrowe nawyki żywieniowe i ofertę sieci sklepów NETTO, agencja przygotowała kampanię w związku z 23. urodzinami tej sieci detalicznej. Kampania opierała się o konkurs skierowany do klientów marketów, którzy mieli okazję do kreatywnej zabawy z liczbą „23”.
Sieć handlowa NETTO obchodzi właśnie 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprosiła swoich klientów do konkursu, w którym do wygrania było wiele cennych nagród.
– Jesteśmy odpowiedzialni za pomysł konkursu, kreację, przygotowanie wszystkich materiałów graficznych: key visuali, LP, postów na FB, filmów animowanych, bannerów, plakatów. Nadzorowaliśmy także przebieg konkursu, którego byliśmy formalnym organizatorem– informuje Tomasz Wesoły, Prezes Zarządu Brand New Heaven Sp. z o. o.
Aby wziąć udział w konkursie urodzinowym NETTO, klienci tej sieci od 10 do 30 września mogli zrobić zakupy o wartości minimum 23 zł. Następnie należało sfotografować liczbę 23 w dowolnej formie i aranżacji. Mógł to być numer domu, mieszkania bądź też numer na koszulce ulubionego sportowca – w tym przypadku kreatywność leży po stronie uczestników. Kolejny krok to przesłanie swojego zgłoszenia na stronę konkursową:www.konkursnetto.pl, gdzie wymagane było także podanie numeru paragonu. Sieć sklepów Netto z okazji swoich urodzin przygotowała także atrakcyjną promocję „2+1”. Przy zakupie dwóch wybranych produktów, trzeci klienci otrzymywali za 1 grosz. Promocja ta obowiązywała również od 10 do 30 września br.
Za wdrożenie mechanizmu konkursowego, kreację online oraz kampanię w mediach społecznościowych odpowiadała agencja Jamel Interactive. Dzięki wykorzystaniu platformy Facebook Messenger, uczestnicy konkursu mogli wysyłać zgłoszenia, poprzez krótką rozmowę z Chat Botem ,jak i metodą „tradycyjną”, czyli przez wypełnienie formularza na landing page konkursowym. Agencja Jamel przygotowała także ciekawy gadżet urodzinowy – efekt kamery Facebooka, wykorzystujący technologię augmented reality. Użytkownicy mogli dzięki niemu robić psikusy swoim najbliższym „rzucając” w nich urodzinowym tortem. Nagrania video, które powstały dzięki temu efektowi mogły być udostępniane w mediach społecznościowych, dzięki czemu miały spory potencjał wiralowy.
W projekt kampanii zaangażowane były również agencje: Revenue Group, Datarino, Polska Press, agencja Truly, Charlie Warsaw, które zapewniały działania promocyjne w mediach.
JK