Kup baterie i pobierz film – to nowa promocja marki Energizer. Plej odpowiada za przygotowanie strategii social mediowej oraz adaptację kreacji promocyjnych kampanii globalnej w social mediach w 20 krajach na 3 kontynentach!
Mechanizm promocji jest bardzo prosty: wystarczy kupić minimum 8 baterii Energizer (w Polsce to 2 blistry), na stronie internetowej kampanii wpisać kody z opakowań, a w kilka sekund nastąpi przekierowanie do sklepu Google Play, skąd pobiera się jeden ze specjalnie wybranych 20 filmów dla całej rodziny.
To kolejna odsłona współpracy Energizer z 20th Century Fox. W 2016 roku marka przygotowała dla swoich konsumentów kody do oglądania filmu „Sekretne życie zwierzaków”. Akcja cieszyła się tak ogromnym powodzeniem, że producent baterii postawił na kontynuację filmowych promocji, każdego roku odświeżając ofertę dostępnych tytułów.
– W tym roku postawiliśmy na zróżnicowaną ofertę 20 filmów, które na pewno przypadną do gustu dorosłym, nastolatkom i dzieciom. W wyborze tytułów staraliśmy się uwzględnić zróżnicowane preferencje całych rodzin, czyli naszej głównej grupy docelowej. Dodatkowo jest to propozycja, w której każdy, kto kupi min. 2 blistry baterii, dostaje kod na wybrany film. Zyskują wszyscy konsumenci, bo dzięki bateriom Energizer, na których znajdują się kody promocyjne, można oglądać filmy bez końca – wyjaśnia Dariusz Płaza,International Promotions Manager z Energizer.
Agencja Plej odpowiada za strategię social mediową oraz dobór i adaptację formatów dla rynków na 3 kontynentach.
– Plej obsługuje Energizer w social mediach już od prawie 3 lat, zarówno tworząc autorski kontent, jak i adaptując globalne formaty social mediowe na polski, czeski, węgierski i rumuński rynek. Jesteśmy dumni z pracy dla lidera wśród producentów baterii, a tak ambitny plan jak zaproponowanie strategii, narzędzi i formatów na 20 rynków na 3 kontynentach to dla nas ogromna satysfakcja, że klient ufa nam i naszym kompetencjom w tym obszarze – mówi Łukasz Ostaszewski, client service and integrated communication partner w Plej.
Kampania trwa od października 2018 do stycznia 2019.
MW