Z początkiem czerwca 2018 roku stanowisko Dyrektor Marketingu w randze Członka Zarządu Torf Corporation Sp. z o.o. objęła Anna Gajewicz.
Odpowiada za stworzenie i realizację strategii marketingowej firmy, rozwój i wdrożenia nowych marek i produktów, komunikację marketingową, w tym działania digitalowe i socialowe, PR oraz e-commerce. Kieruje pracą zespołów w Pionie Marketingu zarządzając portfolio marek Torf Corporation, w tym flagową marką tołpa oraz rozwojem marek private label.
Anna Gajewicz ma ponad 20 letnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych korporacjach takich jak: Danone, Henkel, Frito–Lay, Diageo, Office Depot, Reckitt Benckiser, gdzie zajmowała się marketingiem, tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek i produktów, komunikacją, zarządzaniem i rozwojem biznesu. Jest trenerem i członkinią The John Maxwell Team – międzynarodowej organizacji zajmującej się rozwojem kompetencji przywódczych. Prowadziła programy Johna Maxwella z zakresu przywództwa i komunikacji. Jest też akredytowanym coachem ACC ICF. Ukończyła studia magisterskie na SGH (Wydział Handlu Zagranicznego) oraz studia podyplomowe w Paryżu w dziedzinie zarządzania.
MW