5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
W ramach kategorii Marketing & Business Solutionsoceniano rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia.
Jury kategorii Marketing & Business Solutions składało się z dotychczasowych Przewodniczących Jury Effie poprzednich edycji, prezesa SAR, prezesa IAA, dyrektorów zarządzających agencji reklamowych i agencji mediowych, które w poprzednim roku zdobyły pierwsze miejsca w rankingu Effie Awards. Grupie oceniającej prace przewodniczył Tomasz Lisewski, Global Head of Brand, Communications & Digital and Market w firmie Philips International – przewodniczący całego jury Effie Awards 2018.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z ilości i jakości zgłoszeń, które wpłynęły do nowej kategorii. Pokazuje to, że mimo debiutu tej kategorii w konkursie, spotkała się ona z pozytywnym odzewem. Swoje rozwiązania zgłaszały firmy o różnym profilu – od międzynarodowych korporacji po startupy i firmy rodzinne. Doceniliśmy transformację tych firm oraz fakt, że marketing ma na nią wpływ. Dotyczy to zarówno ewolucji modelu biznesowego, jak i digitalizacji firm – powiedział Tomasz Lisewski.
Nominacje otrzymali:
NOMINACJE EFFIE 2018 W KATEGORII MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS (kolejność wg numerów zgłoszeń)
|
|
KATEGORIA: MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS |
|
Fundacja WOŚP gra z partnerami |
|
Marka: |
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy |
Zgłaszający: |
Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata |
Sprzedaż online w sklepie offline |
|
Marka: |
eobuwie.pl |
Zgłaszający: |
eobuwie.pl, Nanovo |
IKEA Family – transformacja danowa firmy |
|
Marka: |
IKEA |
Zgłaszający: |
IKEA, Loyalty Point, Wavemaker |
Zwycięskie kampanie poznamy podczas Gali SAR Effie Awards, która odbędzie się 29 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Doradca prawny: Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
Konkurs wspierają:
JK