Logo

Marketing MIX

Kampania Muzeum Generała Kuklińskiego  

Jedyne muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego w Polsce i Europie wystartowało ze swoją pierwszą kampanią reklamową. Spoty reklamowe muzeum będą wyświetlane w metrze warszawskim na dużych ekranach Infoscreen. Spot kierowany jest do młodych ludzi, ma na celu przybliżenie im sylwetki Generała Kuklińskiego i zaproszenie ich do odwiedzenia jego muzeum, w którym dzięki nowoczesnym systemom audiowizualnym i goglom VR mogą wcielić się postać najsłynniejszego polskiego agenta o pseudonimie Jack Strong.

Izba Pamięci Generała Kuklińskiego to unikalna ekspozycja muzealna dokumentująca bezprecedensową misję wywiadowczą Ryszarda Kuklińskiego, bohatera Polski
i Ameryki, pierwszego Oficera Wojska Polskiego w NATO, który ryzykując swoje życie i własnej rodziny, podjął samotną walkę z sowieckim okupantem.

Muzeum mieści się przy ul. Kanonii 20/22 w Warszawie. Można je zwiedzać 5 dni w tygodniu – od środy do niedzieli. Posiada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Zwiedzanie jest bezpłatne.

Spot został zrealizowany we własnym zakresie, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media People. Kampania potrwa do końca października.

JK