Logo

Marketing MIX

Marka BP i agencja PA z nowym Katalogiem Nagród BP na sezon 2018/2019

“Świat poczeka” – tak brzmi najnowsze hasło Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019. Za jego koncepcję kreatywną, całoroczną strategię komunikacji, a także kampanię promocyjną odpowiada PA.

Z punktów PAYBACK korzysta ponad 8 mln ludzi. Popularny program lojalnościowy jest ściśle związany z marką BP, która 17 października br. zaprezentowała najnowszy Katalog nagród BP na sezon 2018/2019. Przetarg na jego realizację wygrała PA. Agencja zapewniła kompleksową obsługę marketingową, a także stworzyła dostosowaną do odbiorców strategię komunikacji katalogu. W ramach autorskiej koncepcji kreatywnej, PA zadbała również o nowoczesną i atrakcyjną szatę graficzną całego projektu. Premierze najnowszego katalogu towarzyszyć będzie intensywna kampania promocyjna, obejmująca projekty materiałów POS oraz bannerów reklamowych i mailingów. Najnowszy efekt współpracy pomiędzy PA, a BP można zobaczyć zarówno na stacjach BP, w mediach społecznościowych, jak i na stronach internetowych bpkatalog.pl i payback.pl

PA w stworzeniu najnowszego Katalogu Nagród BP inspirowała się stylem życia slow life. Do promocji tego projektu agencja zaangażowała właścicieli popularnego bloga „Busem Przez Świat”, którzy zachęcają innych do podróżowania i realizacji swoich marzeń. Karol i Ola Lewandowscy, poprzez swoją społeczna aktywność, idealnie komponują się z główną ideą, o którą została oparta cała koncepcja kreatywna. Co więcej, na okładce nowego katalogu zamieszczono zdjęcie ekipy „Busem Przez Świat”, która z każdą kolejną wyprawą udowadnia, że warto podążać własną ścieżką.

MW