Logo

Marketing MIX

Multi Communications z dwoma statuetkami PRGN Awards

Podczas gali PRGN Awards 2018 w Bukareszcie, warszawska agencja Multi Communications została wyróżniona za swoje projekty dwoma nagrodami. Statuetki z rąk stowarzyszenia Public Relations Global Network odebrali Mariusz i Barbara Pleban. 

Multi Communications zdobyło jedną złotą  i jedną srebrną nagrodę PRGN Awards 2018. 

Najwyższe wyróżnienia przypadło agencji za kampanię przeprowadzoną dla marki Menard, która zwyciężyła w kategorii Content Marketing &SEO. 

Z kolei srebrna statuetka powędrowała do Multi Communications za projekt zrealizowany dla Skycop w kategorii Consumer Communications Services. 

Public Relations Global Network jest międzynarodową siecią niezależnych agencji public relations z ponad 25-letnim dorobkiem, która co roku nagradza najlepsze kampanie komunikacyjne w plebiscycie Best Practice Awards. Na tegorocznej gali w Rumunii, która odbyła się 26 października wybierano zwycięskie projekty spośród zgłoszeń aż 51 partnerów agencyjnych, z sześciu różnych kontynentów i ponad 40 krajów.

JK