Logo

Marketing MIX

SYNERGIC ze street-artowym muralem z wizerunkiem Nicki Minaj  

SYNERGIC, lider reklamy OOH we współpracy z Prestige MJM, jedną z najpopularniejszych agencji zajmującą się organizacją imprez muzycznych realizuje kampanię reklamową z użyciem murali.

Stworzenie realistycznego nośnika reklamowego typu mural na podstawie wysokiej jakości zdjęcia oprócz artystycznych zdolności wymaga mobilizacji i wyobraźni przestrzennej. Narzędzia, które są wykorzystywane podczas jego powstania nie różnią się bowiem niczym od narzędzi, których używa się do powstania standardowego obrazu. Pędzle, pędzelki i szablony używane podczas procesu tworzenia są różnych wielkości, a wykonawcy muszą samodzielnie mieszać farby tak, by koloryt nie różnił się od fotografii, która jest inspiracją podczas tworzenia muralu. Właśnie to, czyni mural tak wyjątkowym nośnikiem reklamowym. Już podczas tworzenia, ciekawi konsumenta!

Mural z wizerunkiem Nicki Minaj, amerykańskiej raperki, piosenkarki i modelki o powierzchni ponad 200 metrów kwadratowych, reklamujący wydarzenie muzyczne w Łodzi znajduje się przy  ul. Raszyńskiej 3. Ściana jest widoczna zarówno z Placu Zawiszy,  jak i z ul. Towarowej, czy Al. Jerozolimskich. Nadchodzący koncert Nicki Minaj,  to jedno z najgłośniejszych wydarzeń muzycznych 2019 roku! Właśnie dlatego zdecydowano się na spektakularną kampanię reklamową w pełni wpisującą się w tkankę miejską. Koncept reklamowy komponuje się z twórczością artystki. Jest nowocześnie i odważnie. Królowa rapu przyjedzie do Łodzi 24 lutego, w ramach wspólnej trasy z amerykańskim raperem Future.

SYNERGIC, który coraz częściej realizuje nietuzinkowe kampanie reklamowe wpisujące się w tkankę miejskiego street artu, jako pionier rozwiązań OOH pokazuje jak wtopić się w przestrzeń miejską, nie odejmując tym samym estetyki konsumentom. Potencjał nośnika reklamowego, który równolegle jest dziełem sztuki zdaje się być ogromny.

–  Różnorodność na rynku reklamowym jest ogromna. Szansa na aktywne zainteresowanie konsumenta tli się przede wszystkim w wykorzystaniu niestandardowych nośników reklamowych. Jako współtwórcy przestrzeni miejskiej staramy się wypełniać ją nośnikami najwyższej jakości  – powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

JK