Ruszyła ogólnopolska kampania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, realizowana pod hasłem „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia”. Informuje ona o e-ZLA, czyli elektronicznych zwolnieniach lekarskich, które od 1 grudnia 2018 będą wystawiane tylko elektronicznie. Kreacja i produkcja materiałów promocyjnych zrealizowana została przez Agencję Reklamową S4.
Celem kampanii jest poinformowanie kluczowych grup odbiorców, czyli lekarzy, pracowników oraz pracodawców o najważniejszych zaletach e-ZLA i przypomnienie, iż od 1 grudnia będą obowiązywały zwolnienia lekarskie tylko z formie elektronicznej.
W ramach prac przy kampanii „Chorobowe bez papierka od 1 grudnia” S4 przygotowało jej koncept kreatywny w przełożeniu na ATL (spoty TV, prasa, radio) oraz materiały do Internetu, w tym 2-5 minutowy animowany spot e-ZLA na facebookowy kanał Elektronicznyzus, a także spoty do emisji w kinach wielosalowych, komunikacji miejskiej i PKP.
Kampanię można zobaczyć m.in. w stacjach telewizyjnych, a także usłyszeć w radiu. Działania promocyjne zaczęły się 22 października.
Jest to pierwsza realizacja S4 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, współpraca pomiędzy agencją i klientem została nawiązana zgodnie z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych.
MW