Logo

Marketing MIX

Partner of Promotion po raz trzeci dla szczytu klimatycznego ONZ

Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę public relations 24. Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24). Do zadań agencji będzie należało przeprowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych na temat szczytu oraz prowadzenie biura prasowego i profili social mediowych COP24 w trakcie konferencji. 

Partner of Promotion wygrała wszystkie trzy przetargi zorganizowane przez Ministerstwo Środowiska na obsługę public relations konferencji COP w Polsce. Wcześniejsze konferencje miały miejsce w Poznaniu w 2008 roku (COP14) oraz w Warszawie w 2013 roku (COP19). Tegoroczny szczyt klimatyczny odbędzie się w Katowicach w dniach 3-14 grudnia.

24. Konferencja Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24) to najważniejsze globalne forum poświęcone polityce klimatycznej. W tegorocznej konferencji udział weźmie ponad 25 000 uczestników i 1 200 dziennikarzy z całego świata. Hasłem przewodnim kampanii jest #changingtogether – idea promująca wspólne działanie na rzecz przeciwdziałaniu zmianom klimatu na świecie.

Partner of Promotion to agencja PR nr 1 w Polsce wedle wszelkich rankingów firm public relations. Firma działa od 1994 roku i oferuje kompleksowe działania komunikacyjne na rzecz firm i instytucji.

JK