Logo

Marketing MIX

Kasia i oS3 w świątecznej atmosferze

„Podziel się kawałkiem szczęścia” to hasło kampanii reklamowej marki Kasia (Upfield Polska). Kreację do działań reklamowych przygotowała agencja oS3, która wygrała przetarg na obsługę marki. 

Agencja oS3 w ramach współpracy odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, realizację spotu reklamowego, materiałów digital, BTL, reklamy prasowej oraz dedykowanej strony LP: https://www.kawalekszczescia.pl/ .

Działaniom reklamowym towarzyszy akcja „Podziel się kawałkiem szczęścia”. Ambasadorką akcji została Katarzyna Zielińska.

– Poprzez akcję „Podziel się kawałkiem szczęścia” chcemy zachęcić Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i świąteczną radością z tymi, którzy tego najmocniej potrzebują, niosąc jednocześnie realną pomoc w postaci wsparcia finansowego oraz obdarowania placówek symbolicznym ciastem, które zwykle obecne jest na każdym świątecznym stole – wyjaśnia Błażej Błasiak, Brand Manager marki Kasia.

Kampania prowadzona jest m.in. w telewizji (TVP, TVN, kanały tematyczne), prasie (m.in. „Claudia”, „Elle”, „Dobre Rady”) oraz w Internecie (FB, YT). W kampanii wykorzystano również działania na Instagramie, z Influencerami, w punktach sprzedaży i galeriach handlowych (Ekrany IMS, radio i POS oraz Bilboardy). Działania reklamowe potrwają do 23 grudnia. Zakupem mediów zajął się Mindshare.