Logo

Marketing MIX

Synergic z kampanią reklamową promującą program „Drunk History – Pół litra historii”

Synergic – polski lider rozwiązań reklamy OOH – realizuje kolejną kampanię dla Comedy Central, z wykorzystaniem ciekawych miejskich nośników reklamowych.

„Drunk History – Pół litra historii” jest polską wersją popularnego w Stanach Zjednoczonych programu komediowego o analogicznym tytule. Satyryczna formuła oparta jest na snuciu przez znane osoby, które są lekko stymulowane alkoholem alternatywnych wersji prawdziwych wydarzeń historycznych. Reżyserem polskiej wersji komedii jest Jan Macierewicz.

Kampania reklamująca premierę drugiego sezonu „Drunk History” emitowanego realizowana jest w największych miastach: w Warszawie, Krakowie, Łodzi czy Gdańsku. Skoncentrowano się na stricte miejskich nośnikach: przejścia podziemne, paczkomaty czy biletomaty. Wzmocniono działania na dworcach, umieszczając nośniki typu citylight i backlight. Spoty emitowane są również w fitness klubach i uczelniach wyższych, oraz na 108 ekranach autobusów miejskich. Kampania, kierowana do mieszkańców dużych miast, ma na celu budowanie świadomości programu.

Komedia emitowana jest od poniedziałku do czwartku o godzinie 22:00, z udziałem aktorów, znanych twarzy, influencerów czy polityków, gwiazd kabaretu i stand-upu. W odcinkach w roli narratorów pojawią się: Ewa Kasprzyk, Marcin Bosak, Laura Breszka, Janusz Chabior, Katarzyna Warnke, Ryszard Kalisz, Joanna Kołaczowska, Tomasz Karolak i Aleksander Milwiw-Baron. Z kolei w inscenizacjach historycznych widzowie zobaczą: Katarzynę Bujakiewicz, Leszka Lichotę, Michała Meyera czy Magdalenę Koleśnik.

– Reklamując na naszych nośnikach format satyryczny, komediowy jak w przypadku <>, podchodzimy do realizacji super profesjonalnie i poważnie. Kreacja wykorzystana na zasięgowych nośnikach koncentruje się mocno na popularnych postaciach i nazwiskach rozpoznawalnych osób, które zostały zaangażowane w produkcję drugiego sezonu. Gramy wyrazistym przekazem, aby pozostać w spójności z formułą programu– powiedziała Joanna Hutnik, Wiceprezes Zarządu Synergic.

www.synergicmedia.pl