Logo

Marketing MIX

BE Media dla Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny rozstrzygnął trwający od października przetarg na realizację kampanii informacyjnej w komunikacji miejskiej.

W wyniku przetargu została wybrana agencja reklamowa BE Media, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie spotu oraz przeprowadzenie kampanii na ekranach multimedialnych w transporcie publicznym.

Projekt jest realizowany w ramach programu „Edukacja zdrowotna w profilaktyce urazów i promocji bezpieczeństwa”. Jego celem jest promowanie zdrowego i aktywnego trybu życia oraz zachęcenie osób starszych i ich opiekunów do zachowań profilaktycznych, które zminimalizują ryzyko urazów w miejscu zamieszkania.

Emisja spotu rozpoczęła się w poniedziałek tj. 26.11.2018 r. Spot reklamowy jest wyświetlany na ekranach w autobusach i tramwajach w wybranych miastach w Polsce. Kampanii towarzyszą warsztaty edukacyjne.

www.be-media.com.pl