Pozwól skórze oddychać! Pod takim hasłem wystartowała właśnie kampania NIVEA, do której marka zaprosiła Agnieszkę Radwańską.
W najnowszej kampanii NIVEA promuje linię płynów micelarnych NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE, która zapewnia skuteczny demakijaż – 0% pozostałości po makijażu i brak tłustego filmu, dzięki czemu skóra może „oddychać”. Stąd koncept kreatywny „Pozwól skórze oddychać”, za który odpowiadają agencje GoldenSubmarine (koncept i realizacja kampanii digital) oraz FCB Bridge2Fun (hasło kampanii, scenariusz i realizacja video, prasa).
– Wybór Agnieszki Radwańskiej na Ambasadorkę od początku wydał się nam idealnym Pomysłem. Agnieszka niedawno zdecydowała się wziąć oddech w życiu zawodowym, nasze produkty gwarantują ten „oddech dla skóry” każdej kobiecie, na co dzień. To idealny kontekst podkreślający mistrzowskie działanie linii NIVEA MicellAIR SKIN BREATHE, dzięki rekomendacji prawdziwej Mistrzyni! – mówi Małgorzata Sieczkowska, Dyrektor Marketingu NIVEA Polska.
Kampania realizowana będzie w pierwszym kwartale roku, w digitalu oraz w prasie. Za zakup mediów odpowiada OMD.
Marketer nie ujawnia wysokości budżetu kampanii ani szczegółów kontraktu z Agnieszką Radwańską.
JK