Rozpoczęła się nowa kampania Almette – 100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami. Delikatność, puszystość, 100% naturalnych składników – to wyjątkowe benefity serków Almette, które dają wielowymiarową przyjemność dla wszystkich zmysłów.
Kampania Almette pod hasłem „100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami” to nowa odsłona komunikacji marki Almette. Prawdziwa przyjemność to ta, która dostarcza wyjątkowych wrażeń – można ją zobaczyć, poczuć, usłyszeć i oczywiście jej posmakować. Nowy spot reklamowy pokazuje, w jaki sposób serek Almette rozpieszcza wszystkie zmysły – a to dzięki jego puszystości, delikatności i 100% naturalnym składnikom. W spocie pojawia się motyw bajki „Czerwony Kapturek”, który został tu wykorzystany w lekkiej formie i służy podkreśleniu zmysłów, którymi można poczuć Almette.
Spotom telewizyjnym towarzyszyć będzie szeroka komunikacja digitalowa. W jej ramach zostały przygotowane dedykowane video, które są przedłużeniem komunikacji w TV. Dodatkowo, kampania 100% przyjemności obejmować będzie social media oraz prasę handlową. Prowadzone będą również działania public relations.
Za produkcję spotu odpowiada Agencja Change/Serviceplan Sp. z o.o., która wspólnie z agencją GPD przygotowuje także kampanię digitalową. Zakupem mediów zajmuje się Value Media. Działania public relations koordynuje Quality Public Relations.
JK