Agencja V&P wygrała przetarg na świadczenie usług reklamowych dla marki Volkswagen Financial Services w Polsce. Zakres prac objętych przetargiem obejmuje kompleksową obsługę marki. Umowę podpisano na trzy lata, począwszy od stycznia 2019 r.
W wyniku rozstrzygniętego przetargu Volkswagen Financial Services powierzył agencji V&P kompleksową obsługę marketingowo-reklamową. Agencja będzie też odpowiadać za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad spójnością komunikacji, w tym także za działania digitalowe.
– Jesteśmy dumni, że do grona klientów V&P dołączyła kolejna marka z Grupy Volkswagen. Cieszy nas fakt, że będziemy mieli okazję współpracować z wiodącą instytucją finansową branży motoryzacyjnej. Przed nami trzy lata działań wspierających obecność marki na polskim rynku, podczas których mamy nadzieję wykorzystać potencjał modelu Marketingu Konwersji 360° Agencja V&P dla marki Volkswagen Financial Services – komentuje podpisanie umowy Maciej Michalik, dyrektor zarządzający agencji V&P.
Do współpracy z nowym klientem skierowano zespół kluczowych ekspertów agencji: za obszar strategii odpowiada Arkadiusz Legoń (head of concept), a działania online prowadzi Sebastian Szaraniec (head of digital). Opiekę nad klientem powierzono Magdalenie Szczuckiej (account group head).
Volkswagen Financial Services jest częścią Volkswagen AG. Dostarcza mobilne rozwiązania dla wszystkich marek samochodowych produkowanych przez koncern. Firma wyznacza trendy, oferując produkty finansowe, ubezpieczeniowe i serwisowe, a także finansowanie i zarządzanie flotami pojazdów oraz usługi bankowości internetowej.
JK