Kampanię reklamową najnowszych modeli Audi można zobaczyć na nośnikach Dynamic Backlight AMS w największych polskich miastach.
Za pomocą światła kilkudziesięciu tysięcy diod na nośnikach została odwzorowana sekwencja działania reflektorów samochodów prezentowanych na kreacjach reklamowych. Animacje realistycznie odzwierciedlają działanie świateł podczas uruchamiania i wyłączania pojazdu.
W kampanii Audi po raz pierwszy wykorzystano system Dynamic Backlight na tak dużą skalę. Na ponad 70 nośnikach Dynamic Backlight o powierzchni 18m2 i 32m2 prezentowane są modele Audi – A6, A7, A8 i Q8. Kampanię wzmocniono zasięgowo reklamą na statycznych backlightach – nośnikach z segmentu premium AMS.
– Elegancki, nowoczesny design, świetne parametry techniczne i bezpieczeństwo to znaki rozpoznawcze marki Audi. W kampanii na nośnikach Dynamic Backlight, chcieliśmy podkreślić, że nowoczesne reflektory w samochodach Audi to nie tylko element bezpieczeństwa na drodze, ale również rozwiązania, które nadają autom charakteru i podkreślają ich unikalny design – mówi Tomasz Muraszko, Zastępca Dyrektora Działu Współpracy Strategicznej z Domami Mediowymi.
Kampania Audi potrwa do 30 stycznia br.
Dynamic Backlight to dostępny wyłącznie w ofercie AMS ekskluzywny nośnik reklamowy, pozwalający za pomocą światła ożywić plakat, tworząc outdoorowy GIF w przestrzeni miejskiej. Nagrodzono go Złotem w konkursie Innovation 2018 za najbardziej innowacyjny format reklamowy 2017 roku.
JK