4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca.
Loteria konsumencka „Milion Grześków do wygrania” wystartowała z początkiem lutego. Każdy konsument, który znajdzie w promocyjnym opakowaniu Grześków hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków. Loteria potrwa do końca marca.
Emisje spotów reklamowych komunikujących zasady loterii zaplanowano w stacjach: TVP1, TVP2, POLSAT, TVN oraz stacjach tematycznych.W Internecie akcja będzie wspierana na YouTube, platformach VOD, Facebooku i Instagramie. W punktach sprzedaży, w kanale tradycyjnym i nowoczesnym, pojawią się dedykowane materiały POS i specjalne standy.
Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Just, media zakupił Initiative.
Szczegóły loterii oraz jej regulamin od 1 lutego na stronie: www.grzeski.pl
JK