Jo Rigby objęła stanowisko nowej Global Head of Business Development and Marketing sieci MediaCom. Przechodzi z Vizeum, gdzie była odpowiedzialna za obsługę kluczowych klientów.
Jo Rigby w Vizeum była odpowiedzielna za współpracę z kluczowymi klientami – w tym m.in. Burger King i Honda – w całej Europie, Fox Networks w USA oraz IKEA. Przed rozpoczęciem pracy w Vizeum Jo przez 14 lat pracowała w Omnicom.
Jo Rigby będzie współpracować z Chrisem Binnsem, Global Chief Strategy Officer, Business Development, kładąc główny nacisk na to jak MediaCom ma wspierać swoich klientów w rozwoju ich biznesu. Jo Rigby będzie również odgrywać kluczową rolę w rozwoju biznesu MediaCom, udziale w przetargach oraz strategiach dotyczących współpracy z klientami.
Rigby będzie raportować bezpośrednio do Toby’ego Jennera, Worldwide Chief Operating Officer, ściśle współpracując z Global Exco. Dodatkowo będzie współpracować z regionalnymi i lokalnymi liderami biznesu w całej sieci, aby pomóc w prowadzeniu i wspieraniu nowego biznesu. Rigby zastępuje Vincenta Rebeixa, który objął stanowisko COO w MediaCom France.
– Cieszymy się, że Jo dołącza do naszego zespołu w MediaCom. Jesteśmy przekonani, że dzięki swojemu ponad 20-letniemu doświadczeniu w branży będzie kontynuować pozyskiwanie przez sieć coraz to nowych klientów – powiedział Toby Jenner.
Jo Rigby dodaje: – Od dawna podziwiałam sieć MediaCom za jej sukcesy i kulturę pracy. Z niecierpliwością czekam na współpracę z moimi nowymi kolegami, by MediaCom jeszcze skuteczniej przyciągał największe marki na całym świecie.
MediaCom został uznany przez firmę badawczą RECMA za najlepszą agencję w 2018 r. jeśli chodzi o nowy biznes.Z danych raportu RECMA New Biz Balance wynika, że sieć MediaCom zdobyła w 2018 r. nowe biznesy o wartości 2,76 miliarda dolarów, czyli więcej niż którykolwiek z konkurentów. Dane są oparte na analizie ponad 1 tys. przetargów o wartości ponad 10 milionów dolarów.
MW