Logo

Marketing MIX

Bosch właśnie rusza z kampanią billboardową

Nie tak dawno temu, bo w zeszłym roku, pewien odkurzacz – niejaki Athlet Bosch wyruszył w Polskę z misją… Jaką? Postanowił przekonać wszystkich, że każde miejsce naszego kraju jest piękne, niektóre trzeba tylko odkurzyć. Jak obiecał, tak robi. Właśnie rusza kampania billboardowa promująca zaKĄTki Polski i odkurzacze marki Bosch z linii Athlet.

Wszystko zaczęło się od konkursu na Facebook’u. Do początku grudnia ubiegłego roku Bosch zachęcał fanów do wspólnej zabawy. Jak nasz kraj długi i szeroki, ludzie wymyślali chwytliwe hasła reklamowe łączące miasta i dzielnice ze skutecznością bezprzewodowego odkurzacza linii Athlet.

W trakcie swojej wirtualnej „podróży” Athlet odkrył całe mnóstwo skarbów. Znaleziska i prawdziwe kreatywne perełki zostały nagrodzone odkurzaczami oraz… własnymi billboardami, a online magicznie zamienił się w offline. Właśnie rusza kampania outdoorowa (billboardy) zwieńczająca konkurs w mediach społecznościowych. W 5 miastach pojawi się w sumie 20 billboardów z hasłami promującymi odkurzacze Athlet. Wśród nich znajdą się zwycięskie slogany, które zostały wyłonione w drodze konkursu.

A finał tej akcji jest taki, że wieść o skuteczności Athlet’a obiega Polskę, a kreatywne billboardy promują nie tylko odkurzacze, ale także bawią mieszkańców miejscowości i dzielnic, w których się pojawiły. Kampania potrwa do końca marca.

 

Konkurs w mediach społecznościowych został opracowany we współpracy z agencją reklamową Insignia. Za przygotowanie billboardów odpowiada Insignia i TStudio. Kampania outdoorowa została zaplanowana przez OMD. Lista zwycięskich haseł widnieje na profilu marki Bosch.

Polecamy wywiad z Justyną Sobieraj Head of SDA Brand Communication w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego dystrybutorem marki Bosch. TUTAJ.

MW