Logo

Marketing MIX

„Herbapol-Lublin” startuje z kampanią promującą nową formułę syropów z witaminą D

„Herbapol-Lublin”, jeden z największych polskich producentów herbat oraz lider w segmencie syropów owocowych, wprowadza na rynek nową formułę syropów owocowych, teraz dodatkowo z witaminą D. Kampania reklamowa obejmuje działania ATL, BTL oraz Internet.

„Herbapol-Lublin” S.A., właściciel marek Herbapol i Big-Active, to jeden z największych producentów herbat, dżemów oraz syropów owocowych na polskim rynku, który konsekwentnie rozwija strategiczne linie produktowe, umacniając swoją pozycję rynkową. Lider w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych i funkcjonalnych, wicelider rynku herbat zielonych oraz jeden z trzech najchętniej wybieranych producentów dżemów i konfitur.

Pod hasłem „I dzień smakuje lepiej – teraz z witaminą D” startuje kampania reklamowa, promująca nową formułę syropów owocowych marki Herbapol. Oprócz witaminy C, wszystkie syropy owocowe w pojemności 420 ml, dostępne w standardowej ofercie marki, będą zawierały również witaminę D.

– Jako lider chcemy nie tylko budować, ale również z sukcesem rozwijać kategorię syropów owocowych, wyznaczając trendy i proponując naszym konsumentom nowe rozwiązania. W Polsce problem niedoboru witaminy D dotyczy większości Polaków, zarówno dzieci jak i dorosłych. Dlatego szczególnie ważna jest urozmaicona i zbilansowana dieta, zawierająca pokarmy naturalnie bogate w witaminę D oraz produkty w nią wzbogacone. Nowa formuła syropów owocowych marki Herbapol, które towarzyszą naszym konsumentom każdego dnia, zawiera teraz nie tylko witaminę C, ale również witaminę D – szczególnie ważną w okresie jesienno-zimowym, kiedy ekspozycja na słońce jest znacząco ograniczona  – mówi Anna Justyniarska, PR-Digital Manager „Herbapol-Lublin”.

Kampania reklamowa, zaplanowana do połowy maja obejmuje największe stacje telewizyjne, radiowe, prasę branżową, jak również działania w Internecie oraz w punktach sprzedaży.

Za kreację i przygotowanie spotów reklamowych odpowiada Agencja MullenLowe Warsaw. Reżyserem jest Łukasz Zadrzyński, a produkcją zajęło się Studio Filmowe OTO. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

JK