Logo

Marketing MIX

Ruszyła kampania tołpy pielęgnacja @BezCieniaWatpliwosci

Nie jesteś pewna czy twoja skóra jest sucha czy odwodniona? Zadajesz sobie pytanie jaki jest sens w używaniu innego kremu na dzień a innego na noc? A może wahasz się czy użyć krem pod oczy, skoro nie masz jeszcze 30tki. Z cieniem wątpliwości nikomu nie jest do twarzy. Marka tołpa chce rozjaśnić tę niepewność.

Najnowsza kampania #BezCieniaWatpliwosci uczy prawidłowej pielęgnacji twarzy. Na tej stronie znajdziemy porady dotyczące dopasowanej do naszych potrzeb pielęgnacji oraz przystępny przewodnik po dermokosmetykach tołpa. Odpowiadając na 3 pytania, dopasujemy odpowiednie dla naszej skóry: krem na dzień + krem na noc + krem pod oczy. Jeśli zdecydujemy się na cały zestaw, krem pod oczy otrzymamy w prezencie za 1 grosz.

Do kampanii, tołpa zaprosiła blogerkę i influencerki: Super Styler, Sonię Bohosiewicz (aktorka, leniwa żona) i Marysię Winiarską, która przedstawia się jako 67-letnia influencerka z Warszawy, aktorka, a kiedyś to nawet piosenkarka #siostry winiarskie. Na swoich profilach społecznościowych influencerki pokazują jakie są najważniejsze kroki w pielęgnacji skóry twarzy. Ostrzegają przed błędami i wyjaśniają w prosty sposób czego potrzebuje nasza skóra.

– Bo większość z nas ma problemy ze skórą, nie dbamy o nią właściwie i nie mamy wypracowanych prawidłowych nawyków pielęgnacyjnych. Natalia Michniewicz kosmetolog marki tołpa wyjaśnia: – Z pomocą twórców internetowych chcemy uświadamiać, że tylko wtedy, gdy dobrze znamy swoją skórę i rozumiemy jej potrzeby, nasza pielęgnacja ma szansę skutecznie działać. Prawidłowo dobrane kosmetyki zarówno do potrzeb jak i problemów skóry to podstawa.

Kampania potrwa do 14 kwietnia br.

Więcej TUTAJ.

MW