W branży eventowej takie przyjaźnie to rzadkość. My mamy do nich szczęście. Ale nawet wśród stałych klientów agencji, Husqvarna zajmuje szczególne miejsce – twierdzi Szymon Pasaj, wiceprezes zarządu i dyrektor produkcji agencji.
Oceniając zakres zadania, koncept kreatywny i produkcję pojedynczego wydarzenia, to projekt z samego środka specjalizacji agencji. W tym przypadku chodzi jednak o sporo więcej.
Rozwijając ten event rok po roku, możemy zmieniać go tak, by naprawdę dobrze wykorzystywał budżet, precyzyjnie wspierał cele i dopasowywał się do ewolucji rynku, na którym działa marka. A poza tym, kiedy pracuje się z ludźmi, których się zna i lubi, entuzjazm agencji mierzy się podwójnie – dodaje Dominik Górka, prezes zarządu i dyrektor kreatywny.
Grupa Manta od dawna cieszy się bardzo wysokim procentem powracających i utrzymywanych klientów. Takie projekty to dziś ponad 85% jej pracy. Najważniejsze marki są z agencją od co najmniej kilku lat.