Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Funnycase.pl po raz pierwszy w gronie wystawców na targach FestiwalMarketingu.pl

Firma premierowo zaprezentuje swoje stoisko podczas 11. edycji targów reklamy i poligrafii reklamowej.

Funnycase.pl zaskakuje kreatywnymi pomysłami na wyjątkowe etui na urządzenia mobilne. Firma, w swojej ofercie posiada już ponad 12 tysięcy wzorów, w 80 autorskich kolekcjach tematycznych dostępnych na ponad 600 modeli telefonów, co plasuje ją w czołówce producentów. Dodatkowo jako jedyni na polskim rynku wprowadzili innowacyjną metodę druku, dzięki której nadruki w złotym, srebrnym i neonowym mienią się w zależności od kąta padania światła, za co dostali wyróżnienie Gift of the Year 2019 w kategorii Top Design.

[galeria=”1″]

– Jako firma z 17-letnim doświadczeniem na rynku GSM, działamy z myślą o naszych klientach ceniących sobie estetykę, kreatywność oraz perfekcyjne wykonanie i profesjonalizm. Systematycznie, staramy się poszerzać naszą bardzo bogatą na tą chwilę ofertę etui na telefon, które w ostatnim czasie spełniają nie tylko funkcję ochrony urządzenia przed uszkodzeniem, ale także coraz częściej są uzupełnieniem codziennego outfitu. Dużym zainteresowaniem cieszą się również nasze najnowsze produkty licencjonowane m.in.: Atomówki, Garfield czy Hello Kitty. Co więcej, dzięki naszemu autorskiemu kreatorowi, dajemy możliwość stworzenia, własnej, spersonalizowanej obudowy za co nasi klienci, partnerzy handlowi właśnie wybierają nas. Jesteśmy otwarci na nowe propozycje i pomysły. Nie boimy się wyzwań i wychodzimy z założenia, że każdą ideę można wcielić w życie, a każdy problem da się rozwiązać – mówi Kamila Zaczek-Klimek, Brand Manager w Funny Case.

Z wyjątkową ofertą firmy będzie można zapoznać się już we wrześniu, Funny Case zachęca do odwiedzenia stoiska E8.

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.

W ramach targów zostanie zorganizowana V edycja konferencji MARKETING MIX – spotkanie z udziałem praktyków i ekspertów z dziedziny sprzedaży i marketingu odbędzie się drugiego dnia targów.

W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi. Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się na targi na stronie FestiwalMarketing.pl KLIKNIJ. Rejestracja rusza w czerwcu.

JK