Już 30 maja 2019 roku w Krakowie odbędzie się 12 edycja szkoleniowego śniadania marketingowego Internet ASAP.
45% firm wciąż nie ma zaplanowanej strategii digital marketingowej dla swoich marek! Prawie 90% marketerów twierdzi, że ich marketing społecznościowy zwiększył ekspozycję firmy, a 75% twierdzi, że zwiększył ruch na ich stronie. 89% komunikatów w mediach społecznościowych przygotowanych przez marki jest ignorowanych! Najwięksi marketerzy wydają 40% całkowitego budżetu marketingowego na content marketing. Średnia dla całego rynku wynosi zaledwie 26%. 70% użytkowników Internetu wybiera content marketing, a nie tradycyjną reklamę.
Dlatego tym razem organizatorzy wraz z partnerami oraz zaproszonymi gośćmi podejmą temat: Strategia komunikacji marki – fundament, o którym się zapomina.
Agenda spotkania:
Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują śniadania marketingowe oraz warsztaty, które odbywają się od 2015 roku. Organizatorem jest spółka Eura7, właściciel marki Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana
Co w marketingu piszczy?
Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, a także warsztaty, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród zaproszonych gości. Co ważne – organizatorzy zapewniają przestrzeń i czas na dyskusje oraz nawiązanie nowych kontaktów.
Najbliższe śniadanie odbędzie się 30 maja w hotelu Swing w Krakowie.
Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP więcej informacji znajdą tutaj.
MW