Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych mocnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP na wiosnę br. zasiliły m.in. firmy: KS Biuro Marketingowe Sławomir Kotowski i LazyStore s.c.
– Jesteśmy otwarci na współpracę w szerokim zakresie, a wstępując do PIAP liczymy na współpracę z najlepszymi – mówi Sławomir Kotowski, Właściciel KS Biuro Marketingowe.
– Będąc młodą, ale gotową na nowe wyzwania agencją reklamową przystępujemy do PIAP-u, aby móc rywalizować z najlepszymi w tej branży co zapewni naszym klientom produkty najwyższej jakości – mówi Adrian Agacki, Współwłaściciel agencji marketingowo-gadżetowej LazyStore s.c.
KS Biuro Marketingowe Sławomir Kotowski – na rynku usług reklamowych firma działa od 1998 roku. Specjalizuje się w znakowaniu laserowym artykułów reklamowych. KS Biuro Marketingoweposiada 3 lasery umożliwiające znakowanie na metalach, tworzywach, drewnie, papierze, skórach oraz szkle i ceramice. Firma jest producentem tabliczek znamionowych ze stali nierdzewnej oraz etykiet z folii TESA. Stale powiększa swój obszar działania wychodząc ze swoimi usługami poza granice Polski.
LazyStore jest pełną zapału i profesjonalizmu agencją marketingowo-gadżetową. Specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych i unikatowych produktów polskim i zagranicznym korporacjom, wykorzystującym je do umacniania relacji ze swoimi partnerami biznesowymi, pracownikami oraz klientami. Celem firmy jest przedstawienie adekwatnych gadżetów firmom, które dzięki nowoczesnym i modnym produktom chcą poprawić jakość swojej promocji. Responsywność, elastyczność, szybka komunikacja przez 24h na dobę i 7 dni w tygodniu oparta na partnerskiej relacji to cechy, które wyróżniają LazyStore.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
JK