Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
– Dla nas jako firmy istniejącej na rynku od 1922 roku priorytetem była i jest profesjonalna obsługa oraz zadowolenie klientów z jakości i klasy oferowanych im produktów. Cieszy nas sukcesywnie zdobywane zaufanie obsługiwanych przez Bazarnik agencji reklamowych. Wspólne z nimi widzimy, że raz dostarczony porządny, elegancki prezent klasy VIP zostaje w pamięci i na biurku odbiorcy nierzadko na wiele lat! Stąd też przekonanie, że warto przystąpić do PIAP, rozwijać się i „zarażać” kolejnych odbiorców do tych produktów z wyższej półki. Zwłaszcza kiedy wymagający klient szuka czegoś oryginalnego, luksusowego: na jubileusz, urodziny prezesa czy wszelkie inne wyjątkowe okazje – mówi Iwona Jagielska-Piwińska Prezes Zarządu Bazarnik.
Firma Bazarnik to wiodący oferent eleganckich piór wiecznych i ekskluzywnych upominków. Działa na rynku od prawie 100 lat! Mają tylko oryginalne artykuły z gwarancją, jako nieliczni markę piśmienniczą Montblanc, eleganckie upominki na biurko El Casco i Dalvey, bezpieczne portfele Secrid. Specjalizacją Bazarnik są usługi personalizowane i pieczątki – biurowe, medyczne, farmaceutyczne oraz druki firmowe. Pieczątki do ochrony danych czy suche stemple to tylko niektóre szlagiery z Bazarnik, która jako jedyna dwukrotnie otrzymała przyznawany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i BCC Złoty Medal Europejski za usługi na najwyższym, europejskim poziomie.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
JK