Bott po raz pierwszy zaprezentuje swoje produkty na targach reklamy w Warszawie. Na stoisku zostaną pokazane dwa działy: dział miarek i praktycznych gadżetów oraz dział eventowy z opaskami na rękę i żetonami.
Firma Bott od lat stawia na użyteczne gadżety, bardzo dobrej jakości, które każdy chętnie używa w domu, w firmie czy w gospodarstwie. Tak naprawdę tylko takie gadżety spełniają skutecznie swoją rolę jako nośnik reklamy.
– Od lat rozmawiamy z agencjami i wyjaśniamy jak szerokie zastosowanie mają nasze produkty. Miarki na których można nadrukować dowolne skale, możemy używać w rolnictwie, branży spożywczej (w domu, do odmierzania przypraw, proszków), szeroko ujętym budownictwie (farby, lakiery, różnego rodzaju środki chemiczne), karmienia zwierząt tych małych i dużych. Pomysłów na miarki jest naprawdę dużo, sami jesteśmy czasem zaskoczeni na jakie ciekawe pomysły wpadają nasi klienci. Podobnie jest z wiadrami, każdy potrzebuje w domu kilka wiader i jest to świetny nośnik reklamy. Jeśli chodzi o ten produkt, robiliśmy już realizacje dla rolnictwa, na eventy, targi, dla branży budowlanej, firm sprzątających, sieci restauracji, banków, do kampanii społecznych (np. kampania oszczędzania wody), nawet firma produkująca piwo z Finlandii, zakupiła wiadra ze swoim logo do chłodzenia piwa w saunach – mówi Barbara Spychaj, Dyrektor Handlowy Firmy Bott.
Z wyjątkowymi rozwiązaniami firmy na rynku artykułów promocyjnych będzie można zapoznać się już we wrześniu, Bott zachęca do odwiedzenia stoiska E8A.
– Na tegorocznym Festiwalu mamy nadzieję, że uda nam się porozmawiać z nowymi i zaprzyjaźnionymi już agencjami reklamowymi, podzielić się z nimi naszym doświadczeniem, jeśli chodzi o szerokie użycie prezentowanych produktów – dodaje Barbara Spychaj.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.
W ramach targów zostanie zorganizowana V edycja konferencji MARKETING MIX – spotkanie z udziałem praktyków i ekspertów z dziedziny sprzedaży i marketingu odbędzie się drugiego dnia targów.
W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi. Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się na targi na stronie FestiwalMarketing.pl KLIKNIJ.
Jak wyglądała impreza wystawiennicza rok temu? Warto przypomnieć sobie relację w filmowej pigułce:
JK