Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Francuska stylistyka i finezja od SCX Design na targach reklamy  

SCX Design założona w 2017 roku przez Stanislasa Confavreux z siedzibą w Paryżu produkuje i personalizuje produkty high-tech (powerbanki, glośniki, kable, ładowarki samochodowe, wtyczki multifunkcyjne USB). Na 11. edycji FestiwalMarketingu.pl firma zadebiutuje ze swoją ofertą gadżetów z wykończeniami premium.

Młoda paryska firma zatrudniająca 10 pracowników jest w fazie rozwoju. W ciągu 18 miesięcy jej istnienia sprzedała ponad 500 000 produktów. SCX Design projektuje artykuły elektroniczne, oryginalne i innowacyjne. Te zaawansowane technologicznie produkty są przeznaczone dla wszystkich osób regularnie podróżujących i nie tylko. Produkty SCX Design są podzielone na 5 rodzajów (Bateria zapasowa, Dźwięk, Kable, Biuro i Ładowarki) oferując zewnętrzne baterie zapasowe, ładowarki indukcyjne, uniwersalne wtyczki USB, głośniki audio, ale także ładowarki samochodowe i notebooki/baterie 2 w 1. Większość produktów jest podświetlana: spersonalizowane logo świeci dzięki opcji „shake” – w ruchu.  Są wykonane z „gumy”, mają prosty, elegancki wygląd, a jednocześnie są solidne i wysokiej jakości. Wysokiej jakości wykończenia produktów sprawiają, że są one niezawodnymi narzędziami do pracy i podróży.

– W obecnych czasach wiele firm przeznacza ogromne budżety na poprawę swojego wizerunku przez produkty reklamowe. Wiele z nich niestety jest jeszcze gotowych na dodanie swojego logo na produktach niskiej jakości, w ten sposób łącząc swoją markę ze słabym poziomem produktu. Firma SCX Design stawia na odwrócenie tej tendencji i myśli, że firmy zrozumieją, że wybór gadżetu wysokiej jakości będzie dla nich lepszą opcją i że ten trend zostanie wzmocniony wymaganiami zrównoważonego rozwoju- konsumuj mniej, konsumuj lepiej – wyjaśnia Dorota Dyl z SCX Design.

SDX Design pracuje na produktach ze stoków magazynowych we Francji (krótkie treminy dostawy), ale również sprowadza artykuły promocyjne z Chin. Obecność na wrześniowych targach reklamy to okazja na poszerzenie kontaktów handlowych.

– Jesteśmy obecni w wielu krajach (Anglia, Irlandia, Niemcy, Belgia, Wlochy, Szwajcaria, Norwegia, Finlandia, Rosja ), chcemy również znaleźć swoje miejsce na rynku polskim – podkreśla przedstawicielka SCX Design.

Z wyjątkowymi rozwiązaniami firmy na rynku artykułów promocyjnych będzie można zapoznać się już we wrześniu,  SCX Design zachęca do odwiedzenia stoiska G4C.

[galeria=”1″]

FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.

W ramach targów zostanie zorganizowana V edycja konferencji MARKETING MIX – spotkanie z udziałem praktyków i ekspertów z dziedziny sprzedaży i marketingu odbędzie się drugiego dnia targów. W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi. Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji, w tym roku jedyne co muszą zrobić, to zarejestrować się na targi na stronie FestiwalMarketing.pl KLIKNIJ.

Jak wyglądała impreza wystawiennicza rok temu? Warto przypomnieć sobie relację w filmowej pigułce:

JK